POLITIKA KVALITY
Jsme si vědomi, že v současném prostředí, ve kterém působíme lze získat požadovaný okruh zákazníků jen prostřednictvím kvalitních služeb. Vycházíme z faktu, že kvalitní je to, co splní veškerá očekávání zákazníka a tak k tomu společnost přistupuje. Spokojenost zákazníků s kvalitou našich služeb se tak dostává na první místo, má nejvyšší prioritu při rozhodování a je základním pilířem pro udržování a následném posilování dalšího rozvoje společnosti.
Pohybujeme se na trhu, který je velice náročný na nové technologie a zároveň na trhu, kde každá chyba v realizaci zakázky může mít nepředstavitelné následky v podobě ztráty chráněných informací, finančních prostředků a dokonce i ohrožení života. Proto je důležité, aby společnost měla vypracovaný systém, který vznik možné chyby eliminuje a zároveň aby byla schopna dodržovat bezpečnostní standardy používané v EU.
Dalším cílem činnosti společnosti je poskytovat zákazníkům služby a plnit jejich přání na maximální úrovni. Z toho důvodu je nutné neustále optimalizovat organizační strukturu tak, aby bylo možné přání a požadavky zákazníků co nejefektivněji transformovat.
Kvalitativním znakem v oblasti zabezpečovací techniky je jednoznačně spolehlivost daného systému. Využití dlouhodobých zkušeností našich techniků se statistickým vyhodnocením příčin servisních zásahů tvoří základnu možných zlepšení.
Vedení společnosti se zavazuje pomocí dodržování zákonů a vyhlášek, stanovením programů, postupů, plánováním a soustavným školením v oblasti jakosti a EMS eliminovat dopady činnosti společnosti na životní prostředí.